Изображение курса English for Hospitality A1 (Be My Guest, Elementary)
English for hospitality / Английский для гостиничного и туристического бизнеса

English for Hospitality A1 (Be My Guest, Elementary)

Be My Guest (Будь моим гостем) - Английский для гостиничного (отельного) бизнеса - уникальный курс на базе учебника издательства Кембриджского университета, ориентированный на профессиональную лексику по тематике Hotel English. Будет полезен любому будущему или нынешнему работнику сферы туризма и гостиничного бизнеса, изучающему английский язык. Be My Guest — это языковой курс для изучающих гостиничный английском на уровне от начального до допорогового. Программа фокусируется на развитии беглости речи и словарного запаса, а также улучшении грамматической точности и точности произношения. Каждый из 15 разделов курса разделен на два простых в использовании урока на двухстраничных разворотах и охватывает широкий спектр коммуникативных ситуаций, в которых могут оказаться работники отеля. В нем рассматриваются многочисленные ситуации, в которых сотрудники отеля встречают гостей, в том числе прием, работа в ресторане и баре, ответы на телефонные звонки, указания направлений, решение проблем гостей, написание коротких электронных писем и писем, предложение мест для посещения и объяснение того, как все работает.

Be My Guest (Be my guest) - English for the hotel business - a unique course based on the textbook from Cambridge University Press, focused on professional vocabulary on the topic of Hotel English. It will be useful to any future or current tourism and hospitality worker that starts learning English. Be My Guest is a language course for in and pre-service students of Hotel English at the elementary to lower intermediate level. Written by an author who has considerable experience of teaching this kind of student in France, it focuses on building fluency and vocabulary, and improving grammatical and pronunciation accuracy. The 15 units of the course are each divided into two easy-to-use double-page spread lessons and cover the range of communicative situations that hotel workers may find themselves in. It deals with the many situations in which hotel employees meet guests, including reception, restaurant and bar work, answering the phone, giving directions, dealing with guests' problems, writing short e-mails and letters, suggesting places to visit and explaining how things work.